انواع اجاق گاز صنعتی
نوشته شده توسط : آوا امینی

بهترین اجاق گاز برای یک پخت و پز سریع و آماده کردن انواع میان وعده اجاق گاز 4 شعله طرح apw است. این اجاق دارای 4 شعله و 4 عدد شیر یا دستگیره صنعتی به جهت کنترل میزان حرارت این شعله ها می باشد. همانطور که اشاره شد این اجاق به صورت رومیزی طراحی شده و ابعادی به طول 60 در عرض 60 و ارتفاع 40 سانتی متری دارد.

اجاق 4 شعله طرح APW

4 عدد رویه ی چدن طرح خارجی (آمریکایی) به ابعاد 28*28 سانتی متر بر روی این گاز تعبیه شده و شما می توانید از طریق اتصال به گاز شهری و کپسول از این اجاق برای جوش آوردن آب، داغ کردن روغن، پخت انواع پاستا در رستوران، کافی شاپ، فست فود، ساندویچی، کترینگ و… استفاده کنید. اجاق 4 شعله طرح APW دارای سینی روغن گیر یا چربی گیر بوده و برای همین چربی غذا روی این سینی ریخته و می توانید به راحتی آن را خارج کرده و بعد از شستن در جای خود قرار دهید. این محصول کیفیت بسیار خوبی داشته و مقاومت و دوام آن بسیار بالا است.

 

اجاق گاز 4 شعله زودیاک

فشار گاز این محصول بسیار بالا بوده و برای همین شما می توانید در سریع ترین زمان آب را جوش آورده و پخت و پز را انجام دهید. در داخل فر این گاز طبقات مختلفی در نظر گرفته شده که به صورت کشویی است. از دیگر ویژگی های اجاق گاز 4 شعله زودیاک می توان به وجود 2 دستگیره ی خارجی مشکی رنگ در جلوی فر اشاره کرد که آشپز می تواند به راحتی درب را باز و بسته نماید. نمای این گاز 4 شعله استیل 430 است و این یعنی دوام و استحکام بالا از طرف دیگر نمای این کار لیزری است و قاب هم برای آن تعبیه شده  است.

 

اجاق گاز 21 شعله فردار

همانطور که از نام این اجاق گاز مشخص است این محصول دارای 21 عدد شعله بوده که در 3 ردیف 7 تایی قرار گرفته است، هر یک از این شعله ها دارای چدنی باکیفیت و مقاوم در برابر حرارت بالا هستند یعنی در مجموع 21 چدنی به ابعاد 20*20 بر روی شعله های این اجاق تعبیه شده است. شما می توانید از طریق اتصال به گاز شهری یا کپسول از اجاق گاز 21 شعله فردار استفاده نمایید.

 

اجاق گاز 4 شعله فردار

همانطور که می دانید در رستوران و آشپرخانه های صنعتی از دیگ های مختلف 5 ، 10 و 12 مَن استفاده می شود و این گاز دارای فری است که می توانید در داخل آن به راحتی دیگ 12 مَن را جای دهید. در زیر این دستگاه دیگی به اندازه ی 12 مَن (لازم است بدانید مَن واحد اندازه گیری دیگ است)، این فر دارای 4 شعله بوده که رویه های آن چدنی های 42*36 سانتی متری است، این گاز فردار ابعادی به طول 90، عرض 90 و ارتفاع 100 سانتی متر داشته و وجود دستگیره های شیر خروسکی به صورت صنعتی به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی دمای هر شعله را کم و زیاد کنید.

 

اجاق گاز تک شعله صنعتی

 

از این اجاق تک شعله می توانید در آشپزخانه های کوچک استفاده نمایید، این اجاق با پایه های آهنی 2*2 استحکام و دوام بسیار بالایی دارد. دورتادور این اجاق گاز تک شعله صنعتی از ورق استیل 430 استفاده شده و این امر دوام این محصول را افزایش داده و باعث می شود این اجاق تک شعله در برابر رطوبت، خوردگی و دفرمگی کاملا مقاوم شود. از این اجاق می توانید برای پخت انواع برنج، خورشت، پاستا و… در کسب و کارهای کوچک استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 30 شهريور 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: